Merak ettiğim bir konu var arkadaşlar acaba Steam hesapları satılabiliyor mu ? okul ve işlerden dolayı biraz ara vermek durumdayım şu anda. Ya da satmak yerine kiralayabiliyor muyuz ? Cevap verirseniz sevinirim.
Herkese iyi forumlar dilerim.
Steam hesaplarıyla ilgili(R10+)
9
●237
- 30-12-2019, 15:53:23Steam hesap satışları forum içerisinde yapılabiliyor. Kiralama olayını duymadım pekte mantıklı gelmiyor.
- 30-12-2019, 16:00:15Kiralama mantıklı değil, sonuçta oyunun değeri ne kadar ki kira versin
Ama satışı bol bol yapılıyor. Örneğin içerisinde 150 TL değerinde oyun olan (PUBG, CS:GO gibi) hesapları 100 TL civarı satıyorlar. Satmadan önce hesapta kayıtlı kredi kartı olmamasına dikkat edin
- 30-12-2019, 16:01:46Hesapta şu anda 90 civarında oyun var hocamAtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2019, 16:03:30Valla bende de 723 tane varEziqsin35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama alıcı yok. Şöyle 5 bin TL veren olursa bırakırım.
- 30-12-2019, 16:06:39Hesabınızın ismini iletirseniz incelemek isterim hocam oyunlarınıza göz atmak içinAtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıcı değilim yanlış anlaşılmasın
- 30-12-2019, 16:07:55
Ama satışı bol bol yapılıyor. Örneğin içerisinde 150 TL değerinde oyun olan (PUBG, CS:GO gibi) hesapları 100 TL civarı satıyorlar. Satmadan önce hesapta kayıtlı kredi kartı olmamasına dikkat edin