Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam benim bildiğim altında sabittir, modelden modele değişmez fiyat. Yalnızca çok işçilik olan takılarda ilk alırken işciliğe de para ödersiniz, satarken yalnızca gram üzerinden satarsınız. O nedenle yatırım amaçlı en mantıklısı gram, çeyrek, yarım vs. o an hangisini alabiliyorsunuz o olur diye düşünüyorum.