• 30-12-2019, 10:35:12
    #1
    Buradaki mesajları nasıl silerim ?
  • 30-12-2019, 10:39:17
    #2
    Hocam solda çöp işaretiyle olmuyor mu?
  • 30-12-2019, 10:44:49
    #3
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam solda çöp işaretiyle olmuyor mu?
    silmiyor orada kalıyor hocam
  • 30-12-2019, 10:45:43
    #4
    Tarayıcı değiştirip denediniz mi?
  • 30-12-2019, 10:52:47
    #5
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarayıcı değiştirip denediniz mi?
    denemedim hocam
  • 30-12-2019, 11:03:46
    #6
    Valla bende galiba 7 GB oldu, mail hesabını silip tekrar açacağım, önemli bilgiler vs. yoksa bu şekilde kesin çözüm olur.
  • 30-12-2019, 11:22:47
    #7
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bende galiba 7 GB oldu, mail hesabını silip tekrar açacağım, önemli bilgiler vs. yoksa bu şekilde kesin çözüm olur.
    baya mantıklı aslında
  • 30-12-2019, 11:31:24
    #8
    Öyle hepsini seçtikten sonra delete tuşuna basmayı denediniz mi hocam
  • 30-12-2019, 11:43:43
    #9
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle hepsini seçtikten sonra delete tuşuna basmayı denediniz mi hocam
    denedim hocam