• 28-12-2019, 21:19:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Ticaretimi ne yaparak yükseltebilirim?
    Basit bir ticaret olayı yok mu?
  • 28-12-2019, 21:20:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ticaret yaparak.
  • 28-12-2019, 21:22:23
    #3
    Görünüş için mi ticaret yapıcaksınız ? yoksa para kazanma, para kazandırma içgüdüsü ile mi ticaret yapacaksınız ?
  • 28-12-2019, 21:22:28
    #4
    CenkEvcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret yaparak.
    Ama neyin ticaretini
  • 28-12-2019, 21:23:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yükseltmedeki amacınız nedir? Amacınız doğrultusunda ticaret yapmanız daha iyi olur.
  • 28-12-2019, 21:24:19
    #6
    Elinden ne geliyor, Neye yatkınsın, sosyal medya mı? Veya daha farklı mecralar mı? Sonuçta ticaret puanı olduğu yerde çoğalmıyor.
  • 28-12-2019, 21:24:49
    #7
    Misafir
    10 TL ve üstü yapılan ticaretlere puan atılıyor hocam,
    Örneğin gidip 10 tane farklı kişiden 10TL ve üzeri makale satın alıp itrade puanlaşırsanız,
    Hem ticaret puanınız yükselmiş, hem ortalama 30 tane makale sahibi olmuş hemde 10 farklı insana ekmek kapısı olmuş hemde sorunuzun cevabını almış olursunuz.
    • Palladium
    Palladium bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-12-2019, 21:24:50
    #8
    Bir şey satamıyorsanız bir şey satın alabilir ve bu şekilde de ticaret puanı kasabilirsiniz.
    Sevgiler.
  • 28-12-2019, 21:25:16
    #9
    İlginç bir konu