• 20-12-2019, 09:32:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar, kuzenim Trabzon'dan kargo yaptı bana. Kargoyu pazartesi verdi.17'sinden beri acıbadem ptt'de bekliyor. Dün gittim, tır da dediler,indirilecek birazdan dediler ama hala bi hareket yok.
    İçinde önemli ve acil bi durum da var aslında.

    Tanıdığı olan var mı?
  • 20-12-2019, 09:34:05
    #2
    Benim de sipariş 1 hafta olacak daha yeni yola çıktı.
  • 20-12-2019, 09:39:29
    #3
    keyiflerine bağlı ne zaman canları isterlerse o zaman indirip dağıtırlar..
  • 20-12-2019, 09:51:11
    #4
    pttkargo pişmanlıktır net. diğerleride aynı ama en azından şubeye gittiğinde teslim alabiliyorsun.
  • 20-12-2019, 11:02:39
    #5
    Hocam benimde kitapyurdundan aldıklarım vardı 25 güne yakın oldu 2 gün öncr bizim yakınlardaki şubeye gelmiş hala bana getirmediler kitap okuma sevgisini çökettiler resmen
  • 20-12-2019, 13:18:43
    #6
    Acil bir işse yine git hocam Acıbadem PTT'ye.. Gerekirse şefle müdürle görüş derdini anlat yardımcı olurlar.