Merhaba arkadaşlar, kuzenim Trabzon'dan kargo yaptı bana. Kargoyu pazartesi verdi.17'sinden beri acıbadem ptt'de bekliyor. Dün gittim, tır da dediler,indirilecek birazdan dediler ama hala bi hareket yok.
İçinde önemli ve acil bi durum da var aslında.

Tanıdığı olan var mı?