Merhaba arkadaşlar,
Forumda artık bazı haksızlıkların ve farklı konularda bazı konularda mağduriyet yaşayan konuları silinen ve baltalanan veya farklı sebeplerden forumu bırakmak isteyen lakin isminin forumda geçmesini istemeyen Google indexlerinde forumla hiçbir bağlantısının gösterilmesini istemeyen forumla komple ilişiğini kesmek isteyen kişiler için
Tatil modu gibi kişinin komple hesabının ve konularının yorumlarının silinmesi için bir talepte bulunabilmesi gibi bir sistemin getirilmesinin gerekli olduğunu düşünmekteyim ve bu düşüncede olan arkadaşlarda bulunmakta.
Yönetimdeki kişiler bunu dikkate alırlarsa seviniriz.
@Coskun;
R10 Üyelik Silme
6
●968
- 18-12-2019, 04:19:15Üyeliği durduruldu
- 18-12-2019, 05:15:44Üyeliği durdurulduKötü etkiler ama böyle bu durumların yapıldığına hepimiz şahit oluyoruz.V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2019, 05:16:15İnsanlar genelde hukuksal sebeplerden dolayı üyelik sildirir. Yaptığı şey yasa dışıdır, polis ifadesine başvurmuştur v.s. Belki başka arkadaşların başka sebepleri olabilir. Ama genelde böyledir.Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesaj veya konu silinmesi forum hitini etkileyebilir. Ama kullanıcı forumdan ayrılmak isterse, rumuzu standart bir rumuz ile değiştirilip, iletişim bilgileri silinirse belki sorun çözülebilir. - 18-12-2019, 05:17:58Üyeliği durdurulduPlatforma üye olmak ilk senelerdeki gibi zor değil ve genel olarak artık bazı şeylerin adalet ve tarafsız olarak yapılmadığına şahit olunan kısmı gördüğüm bildiğim için ve kendimde bazı sorunlar yaşadığım için böyle bir düşünce normal olmalı.Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben dahil olmak üzere bu forumdaki herkes ve r10 bulunmaz Hint kumaşı değil.
Benim öneri ve tavsiye gelmesinin iyi olacağı kanaatindeyim veya kişinin talebi üzerine kişinin hesabının silinmesi olmalı.
Dedklerinizde haklısınız tabiki tüm bilgilerin veritabanından silinmesini kastedmiyorum ben kişinin r10'da bulunmak istemeyisi yonetimin gösterdiği ayrıcalık adaletsiz taraf tutma vs bunun gibi olabilecek birçok sebepten dolayı kişiler foruma birdaha girmeyerek ayrılmış olurlar lakin kişi kendi bilgilerinin silinmesini talep etmesi gayet normal karşılanması gereken bir durum olduğunu savunanlardanim ve tekrardan belirtmek isterim ki veritabanından tüm bilgilerin silinmesini talep etmek değil olay nick vs değişikliği olabilir.ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle