Mlimls adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kiralanan araçta yaptığım çizik
19
●998
- 13-12-2019, 14:40:41Eğer araçkiralama firmaları dürüst olsa bu çizik için o arabayı 2 gün yatırmasa haklısın. Ama bu çizik için o aracı 2 gün yatırıp kasko karşılamasına rağmen ve yatsa bile kaskodan geçici araç almalarına rağmen kullanıcıya fatura etmekten çekinmiyorlar. Kullanıcı da bu durumu bildiği için kaçabildiği kadar kaçıyor bu ülkede tüketici her zaman en çok ezilen ne yazık ki. Söylediklerinizi etik olarak doğru bulsam da adil bir durum olmadığını bildiğimden katılamıyorum.
- 13-12-2019, 15:13:11Hayatta hiç bir şeyin güvencesi yok rent a car açılırken bunu bilmiyorlar mı? Tamam arabayı çarparak geri verin demiyorum ama adamlar bunlara hazırlıklı olarak açıyor o aracın bedeline göre de kirasını alıyor böyle teslim edin aracı eğer hala sizdeyse