Herkese günaydın. Bilgi İşlem departmanında çalıştığım bir fabrikada kullanıcılar mail imzalarını kendi kafalarına göre değiştirmektedir. Bunun önüne nasıl geçebiliriz ? İmza ya müdahale olmamasını nasıl sağlayabiliriz acaba ? İmza yı sadece Bilgi İşlem departmanı değiştirmeli kullanıcı müdahale edememeli. Uyarın toplu mail atın dicek arkadaşlar da onların hepsini bir kaç kez denedik malesef insanoğlu kafasına koyduğunu yapıyor dinlemiyor

Şimdiden Teşekkürler