• 04-12-2019, 11:47:52
    #1
    Arkadaşlar makale işinden anlayan arkadaşlar var ise makale nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum.

    Şunu şunu eklesen şundan bahsetsen daha iyi olur diye bir yorumunuz varsa çok iyi olur

    https://etasaatci.com/eta-mekanizmal...nedir-20191204
  • 04-12-2019, 12:41:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Görsel olarak biraz daha zengin olması gerekir. Yazıda bir düşünce bütünlüğü göremedim. Yani hiç bilmeyen biri bu yazıyı okursa acaba anlar mı? İşte yazıları bu şekilde yazın. Sonra aynı konuyu içeren başka sitelere baktım. Adam o kadar açık bir şekilde anlatmış ki. Ayrıca yazı font seçimi de bence yanlış olmuş. İçeriği öne çıkarak bir düzenleme yapmanız gerekiyor bence.