burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/hp-pavil...za=Hepsiburada

Ben tercihimi bundan yana kullandım ama inşallah pişman olmam..
Dün gece satın aldım hayırlısıyla bakalım iletişim halinde oluruz.

Yorum yapan herkese teşekkür ederim. Bütçeme uygun bu vardı ve 16 ram ve ısınma sorunu olmadığından bunu tercih ettim. Aşırı oyun oynayan biri değilim, hatta hiç oyun aramam. Arada bir o yüzden beni çok etkileyeceğini sanmıyorum. İkinci el alabilirdim fakat taksitli olması açısından daha iyi oldu.