• 22-11-2019, 00:21:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba kasa alcam ama bir türlü karar veremıyorum bütcem 1900 maximum
    Bu kasa alinirmi sizce önerisi olan varsa yorum atsin linke tıkla baktıgım bi kasa var sizce nasil ? Alinirmi
  • 22-11-2019, 00:24:02
    #2
    Bence alma büyük ihtimal 1. Nesil Işlemci, ikinci el toplamak istersen PM at yardımcı olayım kendin toplasan daha iyisini alırız.
  • 22-11-2019, 00:27:13
    #3
    Bence attığınız linteki gibi eski nesil almayın. En azından DDR4 bir sistem alın.

    Ekran kartlı olarak:
    RX550
    GT1030
    bu modellere bakabilirsin.

    Yok ben şimdilik ekran kartı almayayım daha sonrasında takviye ederim dersen:
    APU
    bu modellere bakabilir misin.

    Ayrıca monitör ihtiyacın var ise Amazonda LG monitörlerde indirimler var.
  • 22-11-2019, 00:27:30
    #4
    Kendin 2. el parçalar ile toplarsan sağlam bişey toplarsın ben direk 2.el toplama aldım 900TL ye çokta güzel yani performans tam.
  • 22-11-2019, 00:34:54
    #5
    MrProxima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence attığınız linteki gibi eski nesil almayın. En azından DDR4 bir sistem alın.

    Ekran kartlı olarak:
    RX550
    GT1030
    bu modellere bakabilirsin.

    Yok ben şimdilik ekran kartı almayayım daha sonrasında takviye ederim dersen:
    APU
    bu modellere bakabilir misin.

    Ayrıca monitör ihtiyacın var ise Amazonda LG monitörlerde indirimler var.
    Bü güzel önerilern için teşekkür ederim kardesım bi incelıyeyım bakalım tek tek😃