• 21-11-2019, 09:44:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylık 64 lira görünüyor. bu işi yapanlar için çok ekstrem rakamlar değil gerçi
    Evet bu işi yapanlar için yüksek bir meblağ değil ama ben ayda 10kez filan anca kullanıyorum. O yüzden grup kurup kullanmak mantıklı gibi geldi bana.
  • 21-11-2019, 09:47:45
    #11
    Bende katılabilirim
  • 21-11-2019, 09:48:28
    #12
    Öyle birşey olursa katılırım
  • 21-11-2019, 10:22:22
    #13
    @k2an; @Graf; @Yamaguchi; @FaikEmreYILMAZ;
    tarafıma ulaşırsanız gruğ için detayları konuşalım.
  • 21-11-2019, 13:36:44
    #14
    Bende katılırım biz dizgi yapıyoruz çok işimize yarıyor.
  • 26-01-2020, 00:38:29
    #15
    Hocam grup kuruldumu kurulduysa katılmak isterim
  • 26-01-2020, 00:54:42
    #16
    Benide alın