Freepik Premium Grubu Kurmak - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Freepik Premium Grubu Kurmak
15
●
543
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Freepik Premium Grubu Kurmak
1
2
21-11-2019, 09:44:11
#10
NEASTRO
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bloglava adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aylık 64 lira görünüyor. bu işi yapanlar için çok ekstrem rakamlar değil gerçi
Evet bu işi yapanlar için yüksek bir meblağ değil ama ben ayda 10kez filan anca kullanıyorum. O yüzden grup kurup kullanmak mantıklı gibi geldi bana.
21-11-2019, 09:47:45
#11
alisbilgisayar
Bende katılabilirim
21-11-2019, 09:48:28
#12
ugurcanbulut
Öyle birşey olursa katılırım
21-11-2019, 10:22:22
#13
NEASTRO
@
k2an
;
@
Graf
;
@
Yamaguchi
; @
FaikEmreYILMA
Z;
tarafıma ulaşırsanız gruğ için detayları konuşalım.
21-11-2019, 13:36:44
#14
yenerberktas
Bende katılırım biz dizgi yapıyoruz çok işimize yarıyor.
26-01-2020, 00:38:29
#15
Mr_Kayahan
Hocam grup kuruldumu kurulduysa katılmak isterim
26-01-2020, 00:54:42
#16
ZyDn
Benide alın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler