Merhabalar,
Bir telefon satacağım lâkin ücretini elden vermeyi kabul etmeyen birisi var, eft yapacakmış.
Eft ile bir sıkıntı olur mu sonradan?
Parayı yolladım telefonu almadım gibisinden?
Veya, satış sözleşmesi yapıcaz onda bir sıkıntı yaratır mı?
Telefon satışı nasıl olur?
9
●246
- 20-11-2019, 22:45:21Eft yapan kişinin, adı ve soy adı, telefonu sattığım kişiyle uyuşmuyorsa?faikbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2019, 22:48:09Normalde arac satarken boyle yaptiklarinda parayi geri alabiliyorlar. Aciklama kismina satâcagin kisinin ismi soyisminide yazsin.ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2019, 22:51:39Para hesaba geçtikten sonra telefonu vereceğim zaten.Aimless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2019, 22:54:00Kesinlikle kabul etmeyin. Eğer ödemeyi yapan kişiye telefonu gönderseniz bile kargo şubesinde videolu şekilde kargolayip o şekilde bir önlem alabilirsiniz. Ayrıca dediğim gibi parayı gönderirken açıklama kısmına kesinlikle dikkat edin. borç yazıp gönderebilir 2-3 yil sonra borç verdim henüz ödemedi diye icra takibi de başlatabilir. Çok yol var.
ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-11-2019, 23:48:40Parayı veren düdüğü çalar hocam para hesabınıza geçsin ondan sonra gönderin
