• 20-11-2019, 11:46:12
    #1
    E-Ticaret Sitesi açmak istiyorum önerebileceğiniz firma var mı?
    Platinum hazır e-ticaret paketlerinden Large e-ticaret paketi şuanda 1799 TL kullanan var ise önerir mi yoksa başka bir firmadan mı almalıyım?

    Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar.
  • 20-11-2019, 11:50:41
    #2
    hangi firmanın plantinum paketini diyorsunuz
  • 20-11-2019, 11:52:08
    #3
    Firmanın ismi Platinum E-Ticaret
  • 20-11-2019, 11:57:38
    #4
    Ticimax ya da Faprika'ya geçebilirsiniz.
  • 20-11-2019, 11:58:19
    #5
    ideasoft , tsoft ,ticimax alabilirsiniz ancak söylediğiniz fiyata imkansız. O ücret ödeyerek eticarete girmek istiyorsanız opencart yazılımından faydalanmanızı öneririm.
  • 20-11-2019, 11:58:03
    #6
    shopphp ile çalışmanı tavsiye ederim.
  • 20-11-2019, 12:00:13
    #7
    MertcanK8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Ticaret Sitesi açmak istiyorum önerebileceğiniz firma var mı?
    Platinum hazır e-ticaret paketlerinden Large e-ticaret paketi şuanda 1799 TL kullanan var ise önerir mi yoksa başka bir firmadan mı almalıyım?

    Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar.
    Platinium u 2006 da 2 sene kullanmistim bana göre çok gelistiremediler kendilerini gibi, bugün softtr den paket alicam, istersen incele iki paket alirsak belki indirimli olur. Softtr hoşuma gitti
  • 20-11-2019, 12:00:24
    #8
    Tatoğlubilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ideasoft , tsoft ,ticimax alabilirsiniz ancak söylediğiniz fiyata imkansız. O ücret ödeyerek eticarete girmek istiyorsanız opencart yazılımından faydalanmanızı öneririm.
    Arkadasin dedigini kesinlikle oneririm yardimcida olabiliriz
  • 20-11-2019, 12:01:15
    #9
    Tatoğlubilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ideasoft , tsoft ,ticimax alabilirsiniz ancak söylediğiniz fiyata imkansız. O ücret ödeyerek eticarete girmek istiyorsanız opencart yazılımından faydalanmanızı öneririm.
    kesinlikle doğru yorum..
    1. Ideasoft
    2. Tsoft
    3. Ticimax
    ötesine sakın girme hepsi çöp.