Son zamanlarda aklım da bu soru ile çelişiyorum hak ettiğim değeri alamıyor muyum ?Türkiye`nin en çok kullanılan panellerinden daha iyi daha kaliteli daha ucuz hizmet sağlıyorum (veya ben öyle düşünüyorum) foruma reklam veriyorum google`da reklamlarım var ama oder sayım 900 falan
Hiç bir panel takipçi beğeni sağlayamazken ben sağlıyorum (daha ucuz ve daha kaliteli)Not: Sadece smm sektöründe bu şekilde düşüyorum hazır paket satışında rakip tanımam

Konuyu oraya buraya çekmeyin arkadaşlar lütfen, sizinde böyle düşündüğünüz konular varsa tartışalım.
Mutlu forumlar.