Çalışma Odasına BİTKİ Tavsiyesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çalışma Odasına BİTKİ Tavsiyesi
12
●
288
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Çalışma Odasına BİTKİ Tavsiyesi
1
2
14-11-2019, 23:59:13
#1
safak1990
Çalışma odama bitki tavsiyesi istiyorum, fazla aydınlık değil ama 2 pencere vardır. Hem havayı güzel tutsun hemde biraz bakımı kolay olursa
Kaktüs Dışı !!
Önerilerinize güveniyorum r10..
15-11-2019, 00:05:04
#2
dgnttnc
Okurken tamda aklıma kaktüs gelmişti kaktüs dışında yazmışsın
Dua çiçeği yada utanç çiçeği olabilir.
15-11-2019, 00:05:32
#3
delikanli53
Bambu
15-11-2019, 00:06:33
#4
Risque
Benim de aklımdan kaktüs geçiyordu ki harici olarak belirtmişsin
15-11-2019, 00:09:50
#5
Varro
orkide ve bambu
15-11-2019, 10:48:09
#6
AliYucel
Bonsai ağacı
15-11-2019, 10:52:42
#7
Scacrow
saglamkazanc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bonsai ağacı
bonsai bir ağaç değil,yetiştirme sanatıdır.
15-11-2019, 10:54:37
#8
AliYucel
Scacrow adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bonsai bir ağaç değil,yetiştirme sanatıdır.
Çiçek sepeti vs yerlerde bu şekilde hazır satışları olduğundan yazdım. Güzel gözüküyorlar ama bakım vs bilgim yok.
15-11-2019, 11:00:43
#9
gencbeyin
https://urun.n11.com/yapay-cicek/dek...aci-P390058159
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler