Daha önce karşılaşmadım ama yazılan hata mesajındada belirtildiği gibi bir pasiflik söz konusu olabilir. Orada yazılanlar için bir direktifiniz varmı? yani e-posta şifre değişikliği yada steam hesabının belirli bir süre hiç açılmaması gibi..
Daha önce karşılaşmadım ama yazılan hata mesajındada belirtildiği gibi bir pasiflik söz konusu olabilir. Orada yazılanlar için bir direktifiniz varmı? yani e-posta şifre değişikliği yada steam hesabının belirli bir süre hiç açılmaması gibi..
Evet uzun süredir girmeyip eposta ve şifre değiştirildi