Hangi tasarım daha güzel? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi tasarım daha güzel?
33
●
1.109
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi tasarım daha güzel?
1
2
3
4
09-11-2019, 01:37:30
#28
MertcanK
3. sıradaki.
09-11-2019, 06:18:21
#29
mvk
Kuble mi kuple mi? Benim bildiğim kuble'dir kimse bu ayrıntıya dikkat çekmeyince ben yanlış biliyorum diye düşündüm 😊 Öyle mi?
09-11-2019, 09:54:13
#30
Aslan
mvk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kuble mi kuple mi? Benim bildiğim kuble'dir kimse bu ayrıntıya dikkat çekmeyince ben yanlış biliyorum diye düşündüm 😊 Öyle mi?
Bende dedim yıllardır yanlış mı kullanıyoruz. Kontrol ettim.Kuple
09-11-2019, 10:09:55
#31
TheYoda
Üyeliği durduruldu
3
09-11-2019, 10:12:08
#32
baymobile
2 daha güzel
09-11-2019, 10:20:01
#33
Alpagu
3. tasarım renkleriyle daha ön plana çıkmış ilgi çekici.
09-11-2019, 11:13:05
#34
bilgicinitr
En alttaki daha güzel hocam
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler