Arşivleme Hastalığı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arşivleme Hastalığı
5
●
262
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Arşivleme Hastalığı
07-11-2019, 15:41:28
#1
harunS
merhaba, aranızda bir şeyler arşivleyen var mı? film, müzik, program vs.
07-11-2019, 15:50:07
#2
Misafir
Ben de bir ara 2000'e yakın site arşivlemiştim, yaklaşık 1 TB boyutunda arşivim vardı ancak hepsini silmek durumunda kaldım.
harunS
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
07-11-2019, 15:54:50
#3
sterkamed
Bu filmleri siteleri nerede barındırıyorsun hocam çok yer tutmuyor mu
07-11-2019, 16:00:54
#4
Bedir_
film ve müzik arşivi yapıyorum.
07-11-2019, 16:03:06
#5
Sigma
Bende film dizi, döküman arşivi hard disk kullanıyorum yedekleme için siz bulutta hangi platformu kullanıyorsunuz ve ne kadar ücreti var
07-11-2019, 16:04:54
#6
harunS
depolama şu sıralar oldukça maliyetli
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler