• 06-11-2019, 16:20:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bir kaç arkadaşım küçük çaplı bir ajans kurdular. Henüz yeni olduklarından düzenli bir kazançları yok. Bilgisayarlarında Corel Draw kullanıyorlarmış ama lisanssız bir şekilde. Daha sonra bir firma bunları tehdit etmiş. Satın alın yoksa ceza uygulayacağız diye. İlk aşamada kullanmıyoruz demişler ve aynı firma şöyle bir mail atmış:
    Alıntı
    Konu firma turuncu renk kodlu xxx PROMOSYON CorelDRAW lisans kullanımlarının olmadığını ve denetime açık olduklarını bildirdiler. Yeni lisans alımları için yetkisiz satıcılardan yasal olmayan ürün almaları durumunda karşılaşacakları problemlerle ilgili detaylı bilgilendirildi .Bu doğrultuda, lütfen ilgili departmanlarınızı denetleme ve dolayısı ile yasal aksiyon için yönlendiriniz.
    Şimdi ise bir şekilde satın alma yoluna gitmek istiyor arkadaşlar ancak bu seferde ilgili firma sadece bizden almak zorundasınız resmi distribütör biziz farklı bir yerden alamazsınız diye 3,4 katı fiyata satış yapmaya zorluyolarlar.

    Başına gelen var mı? Nasıl bir yol izlemeleri gerekiyor?
    Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 06-11-2019, 16:26:47
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    internette çok uygun fiyata lisanslı corel draw var, neden bu firmadan almak zorundalarmış çok saçma !
  • 06-11-2019, 16:27:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belge istemeyi denediniz mi hocam? Distribütörse eğer CorelDraw'dan belge göstermesi gerekiyor. Belge yoksa siz şikayet edin dolandırıcılıktan.
  • 06-11-2019, 16:30:21
    #4
    spotlayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, bir kaç arkadaşım küçük çaplı bir ajans kurdular. Henüz yeni olduklarından düzenli bir kazançları yok. Bilgisayarlarında Corel Draw kullanıyorlarmış ama lisanssız bir şekilde. Daha sonra bir firma bunları tehdit etmiş. Satın alın yoksa ceza uygulayacağız diye. İlk aşamada kullanmıyoruz demişler ve aynı firma şöyle bir mail atmış:

    Şimdi ise bir şekilde satın alma yoluna gitmek istiyor arkadaşlar ancak bu seferde ilgili firma sadece bizden almak zorundasınız resmi distribütör biziz farklı bir yerden alamazsınız diye 3,4 katı fiyata satış yapmaya zorluyolarlar.

    Başına gelen var mı? Nasıl bir yol izlemeleri gerekiyor?
    Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.

    Mailin doğru yerden geldiğine dikkat edin bazen böyle dolandırılmaya çalışıyorlar. resmi distribütör olsalar bile bunu demeye hakları yoktur. gerekli yerlere tehdit amaçlı mesaj atıyorlar diye şikayette buluna bilirsin.çoğu okullarda bile lisanssız kullanılmaktadır. büyük ihtimal indirdiniz programn içinde size ulaşacak bilgiler yazmışsınızdır ondan ulaşmışlardır.