Ben konut reklamlarının Adsense slotlarında yer kapladıklarını düşünüyorum.
Tüm konut reklamlarını kapatıyorum. Sizce mantıklı mı?
Konut piyasası ölü.
3m satılamayan konut var. Kim alabilir bunları?
Ayrıca kim bunların adsense reklamlarına tıklar ki?
diyorum.
Yanlış mı yapıyorum?
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Kiralık Ev Reklamları Hakkında
0
●130