Rakam oluşturma. Çok acil - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rakam oluşturma. Çok acil
8
●
167
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Rakam oluşturma. Çok acil
04-11-2019, 19:54:27
#1
globaltr
Arkadaşlar,
1'den 3100'e kadar alt alta rakam yazmam lazım.
Tek tek yazmam çok zor. Ne önerirsiniz?
Notepad dosyasında alt alta şöyle olmalı:
1
2
3
4
..
..
..
3100
gibi
Biri hayrına yapıp, txt dosyasına ekleyip bana atabilir mi
04-11-2019, 19:55:03
#2
mahmutozyalcin
Excell
04-11-2019, 19:56:23
#3
globaltr
mahmutozyalcin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Excell
denedim yapamadım
04-11-2019, 19:59:45
#4
globaltr
MajerWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://majerweb.com/1den3100.php
Off Hocam harikasın. Çok saol varol
04-11-2019, 20:01:14
#5
Trabzon
3100.txt
Excel'de oluşturup not defterine yapıştırdım. Ekstra bir şey yapmadım.
04-11-2019, 20:01:45
#6
erdem21
PHP ile yapacaktım arkadaş hazırlamış.
04-11-2019, 20:01:54
#7
globaltr
Evet kopyaladım çok saolun
04-11-2019, 20:04:19
#8
erdem21
<?phpfor ($i=1;$i<=3100;$i++) {echo $i; echo " "; }?>
04-11-2019, 20:21:29
#9
bagimsiz
int sayi;
int i;
for(i=0;i
100;i++){
printf i;/n
}
c de yazabilirsin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler