Normalde 2 yıllıkta olsa sözleşmende, cayma bedeli ödemez ibaresi yoksa ödemezsin zaten, muhtemelen cayma bedelini alır ibaresi mevcuttur. Hiç bir firmada cayma bedeli ödemez ibaresi koyacağını zannetmiyorum 12 aylık sözleşmem vardı, 10. Ayda ev değiştirdim kapattım interneti son 2 ayın indirimini cayma bedeli olarak almıştı benden. Ödediysen ardını ara tabi ama yüzünü güldürecek sonuç alacağını zannetmiyorum.