R10 Birgünlüğüne üyelikleri açtı sadece alımlar 2 saat sürecekti. Herkes üyelik almaya çalıştı kötü niyetli kişiler bunları engellemeye çalıştı ve ddos saldırısında ve fake kayıtlar oluşturmaya başladılar. Dönemin cumhurbaşkanı..... ne diyorum ben ne bilim.
R10 Birgünlüğüne üyelikleri açtı sadece alımlar 2 saat sürecekti. Herkes üyelik almaya çalıştı kötü niyetli kişiler bunları engellemeye çalıştı ve ddos saldırısında ve fake kayıtlar oluşturmaya başladılar. Dönemin cumhurbaşkanı..... ne diyorum ben ne bilim.
Hocam o kadar okudum biraz daha devam etseydiniz keşke
R10 Birgünlüğüne üyelikleri açtı sadece alımlar 2 saat sürecekti. Herkes üyelik almaya çalıştı kötü niyetli kişiler bunları engellemeye çalıştı ve ddos saldırısında ve fake kayıtlar oluşturmaya başladılar. Dönemin cumhurbaşkanı..... ne diyorum ben ne bilim.
Bu arada bu cümlelere film yapılır sonra aman ne diyorum ben.
R10 Birgünlüğüne üyelikleri açtı sadece alımlar 2 saat sürecekti. Herkes üyelik almaya çalıştı kötü niyetli kişiler bunları engellemeye çalıştı ve ddos saldırısında ve fake kayıtlar oluşturmaya başladılar. Dönemin cumhurbaşkanı..... ne diyorum ben ne bilim.