• 21-10-2019, 01:10:00
    #1
    Arkadaşlar şu online rekoru neye göre böyle artmış cidden çok merak ettim çünkü hergun 10K ve üzerine cikamazken o gün 80K girmis

  • 21-10-2019, 01:10:55
    #2
    didos atıyolla didos
  • 21-10-2019, 01:12:35
    #3
    Son günlerde online kalma süresini uzatmışlar bir de, o yüzden fazla gözüküyor aktif kullanıcı sayısı.

    Bir de eğer sekmede açık bırakırsanız sürekli sayfayı yeniliyor.
  • 21-10-2019, 01:19:04
    #4
    R10 Birgünlüğüne üyelikleri açtı sadece alımlar 2 saat sürecekti. Herkes üyelik almaya çalıştı kötü niyetli kişiler bunları engellemeye çalıştı ve ddos saldırısında ve fake kayıtlar oluşturmaya başladılar. Dönemin cumhurbaşkanı..... ne diyorum ben ne bilim.
  • 21-10-2019, 01:33:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Birgünlüğüne üyelikleri açtı sadece alımlar 2 saat sürecekti. Herkes üyelik almaya çalıştı kötü niyetli kişiler bunları engellemeye çalıştı ve ddos saldırısında ve fake kayıtlar oluşturmaya başladılar. Dönemin cumhurbaşkanı..... ne diyorum ben ne bilim.
    Hocam o kadar okudum biraz daha devam etseydiniz keşke
  • 21-10-2019, 01:40:56
    #6
    gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Birgünlüğüne üyelikleri açtı sadece alımlar 2 saat sürecekti. Herkes üyelik almaya çalıştı kötü niyetli kişiler bunları engellemeye çalıştı ve ddos saldırısında ve fake kayıtlar oluşturmaya başladılar. Dönemin cumhurbaşkanı..... ne diyorum ben ne bilim.
    Bu arada bu cümlelere film yapılır sonra aman ne diyorum ben.
  • 21-10-2019, 02:31:30
    #7
    gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Birgünlüğüne üyelikleri açtı sadece alımlar 2 saat sürecekti. Herkes üyelik almaya çalıştı kötü niyetli kişiler bunları engellemeye çalıştı ve ddos saldırısında ve fake kayıtlar oluşturmaya başladılar. Dönemin cumhurbaşkanı..... ne diyorum ben ne bilim.
    Tam dedim galiba cevabı alacağım sonu hüsran