• 19-10-2019, 01:08:37
    #1
    Platin üye
    22 yaşındayım 11-12 yaşına kadar yaz kış fark etmeksizin her gün gözlerimde kaşıntı olurdu ve hatta gözlerimi kaşımaktan gözlerimi açamazdım. Ondan sonra 1-2 sene geçti bu hastalık ardından daha beteri başladı. Bütün vücudum şişiyor resmen 7-8 senedir de bununla uğraşıyorum, yaptırmadığım alerji testi kullanmadığım ilaç kalmadı. 5-6 senedir zytec denen ilacı kullanıyorum bu ilaçta beni bayılacak seviyeye getiriyor. Kullanmasam da her yerim şişiyor, böyle bir sorun yaşamış çaresini bulmuş veya yaşamakta olan varmı acaba?
  • 19-10-2019, 01:14:25
    #2
    Rupafin denediniz mi ?
  • 19-10-2019, 01:14:53
    #3
    Yada Fixdual ?
  • 19-10-2019, 01:15:33
    #4
    Platin üye
    ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rupafin denediniz mi ?
    Denemedim hocam onu bir araştırayım. Teşekkür ederim.
  • 19-10-2019, 01:35:34
    #5
    Kaçış sendromu mu acaba? Mehmet Ali Erbilde olan hastalıktan mı yani
  • 19-10-2019, 02:19:16
    #6
    Platin üye
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçış sendromu mu acaba? Mehmet Ali Erbilde olan hastalıktan mı yani
    Değil galiba hocam araştırdım da.
  • 19-10-2019, 07:06:20
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bagisikligi guclendirin hocam en buyuk etkenlerden biri. Kronik ev tozu yani akar dedikleri toz alerjim var 6 senedir 4 senedir pert ediyordu gozlerimin ici yaniyordu denemedim ilac kalmadi gecici cozum hep.
    Su bazli propolis bulun iyi markalardan birde bildircin yumurtasini sute kirip iyi bir bal ile karistirip2 gunde bir tuketin .bildircin etide bulabilirseniz tuketin .alerji konularina iyi geliyor.Allah a sukur 2 senedir iyiyim.burun akintisindan duramiyordum.selpaksiz asla gezemiyordum. Birinin tavsiyesine uyarak rahatladim bende.