• 17-10-2019, 02:36:21
    #1
    Merhaba, bağkur borcu ödemeyen arkadaşlar devlet hastanesinde ne kadar muayene ücreti ödüyor?
  • 17-10-2019, 02:38:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Muayene ücreti 52 TL. Muayene sonucunda extra istenen bir tahlil olursa fiyat verirler zaten. Ayrıca özel hastanelerde de ücret üç aşağı beş yukarı aynı. Tabiki hastaneye göre değişiklik gösteriyor.
  • 17-10-2019, 02:39:14
    #3
    Kurumsal PLUS
    Merhaba,

    6 Tl
  • 17-10-2019, 02:41:25
    #4
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    6 Tl
    17 bin TL prim borcum var hocam. Sanırım o vaktinde ödeyenler için.

    Socibox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muayene ücreti 52 TL. Muayene sonucunda extra istenen bir tahlil olursa fiyat verirler zaten. Ayrıca özel hastanelerde de ücret üç aşağı beş yukarı aynı. Tabiki hastaneye göre değişiklik gösteriyor.
    Anladım üstat. Çıkacak ilaçlarda ekstra para ile sanırım.

    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf bu yüzden evlenemiyorum desem inanır mısın ? 850 tl bağkur ücreti mi olur ***
    Maalesef üstat. Bir hayli yüksek prim. Yıldızladığım kelimeyi kaldırın isterseniz forum kuralları gereğince ben sansürledim
  • 17-10-2019, 02:48:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @WebxGroup; Bir yanlışınız var sanırım hocam. 6 TL muayene ücreti imkansız.

    @MahmutCan;

    Maalesef evet. Çıkan ilaçlarda ücretli. Prim borcu yüksek olanlar için özel firmalara sağlık sigortası yaptırmaları çok mantıklı. Benim prim borcum olmamasına rağmen hem kendim ve hem ailem için özel bir firmadan sağlık ve hayat sigortası yaptırıyorum. Aynı zamanda hizmeti muhteşem olan benim tercih ettiğim bir kaç özel hastanede de geçerli oluyor sigorta.
  • 17-10-2019, 02:49:53
    #6
    Socibox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @WebxGroup; Bir yanlışınız var sanırım hocam. 6 TL muayene ücreti imkansız.

    @MahmutCan;

    Maalesef evet. Çıkan ilaçlarda ücretli. Prim borcu yüksek olanlar için özel firmalara sağlık sigortası yaptırmaları çok mantıklı. Benim prim borcum olmamasına rağmen hem kendim ve hem ailem için özel bir firmadan sağlık ve hayat sigortası yaptırıyorum. Aynı zamanda hizmeti muhteşem olan benim tercih ettiğim bir kaç özel hastanede de geçerli oluyor sigorta.
    Hocam bu tamamlayıcı sağlık sigortası yalnızca aktif prim ödeyenler için kesiliyor diye biliyorum. Eğer aktif prim ödemeleri dışında TSS yaptırılabiliyorsa kestirmek isterim. Bu konuda bilginiz var mı acaba?
  • 17-10-2019, 02:51:41
    #7
    Kurumsal PLUS
    Geçenlerde ödedim 6 Tl
  • 17-10-2019, 02:55:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    @MahmutCan;

    Maalesef bu durumda detaylı bir bilgim yok. Sizi yanlış yönlendirmek istemem. Yarın bir sorayım hizmet aldığım firmaya. Size daha detaylı bilgi verebilirim.

    @WebxGroup; Doğrudur hocam. Belki farklı bir durum vardır ve bu yüzden farklı bir ücret alınmıştır benim yaşadığım olayda.
  • 17-10-2019, 02:56:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    GSS borcu olanda Bağkur sağlıktan faydalanamaz