Bağkur Borcu ve Hastane
18
●713
- 17-10-2019, 02:41:2517 bin TL prim borcum var hocam. Sanırım o vaktinde ödeyenler için.WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Anladım üstat. Çıkacak ilaçlarda ekstra para ile sanırım.Socibox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef üstat. Bir hayli yüksek prim. Yıldızladığım kelimeyi kaldırın isterseniz forum kuralları gereğince ben sansürledimSoviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2019, 02:48:18Üyeliği durduruldu@WebxGroup; Bir yanlışınız var sanırım hocam. 6 TL muayene ücreti imkansız.
@MahmutCan;
Maalesef evet. Çıkan ilaçlarda ücretli. Prim borcu yüksek olanlar için özel firmalara sağlık sigortası yaptırmaları çok mantıklı. Benim prim borcum olmamasına rağmen hem kendim ve hem ailem için özel bir firmadan sağlık ve hayat sigortası yaptırıyorum. Aynı zamanda hizmeti muhteşem olan benim tercih ettiğim bir kaç özel hastanede de geçerli oluyor sigorta. - 17-10-2019, 02:49:53Hocam bu tamamlayıcı sağlık sigortası yalnızca aktif prim ödeyenler için kesiliyor diye biliyorum. Eğer aktif prim ödemeleri dışında TSS yaptırılabiliyorsa kestirmek isterim. Bu konuda bilginiz var mı acaba?Socibox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2019, 02:55:55Üyeliği durduruldu
- 17-10-2019, 02:56:02Üyeliği durdurulduGSS borcu olanda Bağkur sağlıktan faydalanamaz
