selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankaradaysan ofisime gelebilirsin, çay kahve ikramımız var, yemekte ısmarlarım
Çayını içmeye uğrayabiliriz abi, arkadaş bi kaç gün içinde Ankara'ya dönecek.

SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun itemi satılıcak ise yada hesabı xxx sitesinde ilan koyarak satmaya kalkıştığınızda zaten o site üzerinden kdv alınıyor
site üzerinden satıldığı içinde sipariş detayları kayıtlı olarak kalıyor eğer bunu facebook grupları üzerinden yapacak iseniz bir faturanız yok, ama dert tasa etmeyin facebook üzerinden oyun hesabı satıp bu işte piyasada sales dominate yapan var.

Ama bu tarz bir yatırım işine girmeyin sebebini açıklayayım bu işte 4 kişiyseniz 3 kişi banka hesabına para çekiyor ise mesela diyelim ve satıcağınız ürün bir "dump item" ise işte o zaman durum vahim ya sattığınız ürün bir anda sunuculardan silinirse? Müşterileriniz demicek'mi itemim kayboldu para verdim o kadar vs.

bu yüzden hocam güvenmeyin, işe sizi davet eden kişiye ait banka yada papara hesabı olursa öyle denersiniz.
İlan olmayacak, siteyi kendimiz açacağız. 30'dan biraz fazla farklı ürün satılacak.

Satılacak itemde ve oyun parasında sıkıntı olmayacağına eminiz. Neyse bakalım, başımıza iş almak istemeyiz. Daha genciz, kirlenmek kolay temizlemesi güç olur.

İlginiz için teşekkür ederim