Fikrinizi Almak İstiyorum E Dostlar
7
●243
- 17-10-2019, 01:06:16Elimde r10da bir arkadaştan aldığım 19 yaşında guzeldir.com diye bir domain var ve ben buna sözlük tarzında birşey kurmayı düşünüyorum örneğin bir kullanıcı başlık açacak x restorantında kuru fasülye yemek güzeldir altında oylama kutucukları olacak güzeldir değildir diye, ve kategoriler yemek gezi vs şeklinde olacak. Mantıklı mı sizce yada başka bir proje için değerlendirilir mi? Fikirleriniz benim için önemli.
- 17-10-2019, 01:09:22fena değil geliştirilebilirse güzel olabilir mantıklıRizedio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2019, 01:18:17Üyeliği durdurulduTelif hakkı sorunu olabilir gelecekte diye düşünüyorum, Ayarsızın birisi saçma sapan bir yorum yapar proje popüler boyuta ulaşır mekan sahibi gelip mekanı kötülüyorsun diye vs olaylarına girebilir.
- 17-10-2019, 02:47:18Yapabilirsiniz ama acizane görüşüm piyasanın böyle bir şeye çok ihtiyacı olmadığı yönünde. Biraz literatür çalışması yapsanız benzer projelerin olduğunu ve durumlarını görebilirsiniz. Bence farklı bir projede değerlendirin ama yine acizane görüşüm yaşı haricinde pek de bir avantajı olmayan bir domain.
- 17-10-2019, 07:44:13geliştirmelisin fikir güzel
tabi kim yapacak bunu
ben bahsettiğiniz gelişmişini yapacak adam bulamamıştım zamanında kaldı öyle
