askere gittiğim zaman boyuma göre yaklaşık 6-7 kilo fazlam vardı. tartıya çıktım eczanelerdeki tartı gibi birşey.. kilomu gördüm sonra tartıyı yapan asker "sen arkanı dön" dedi. terazide biraz kaydırma yaparak tam sınır değeri yazdı
o zaman iyiki gitmişim şimdi hiç gidemezdim