• 15-10-2019, 19:41:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dostlar.

    Aylık 3000 TL’ye yakın kazancı olan instagram işimde nası bi yatırım ortağı düşünmeliyim?

    Toplam 750 binlik kitle mevcut.

    Sizce yatırımcıya vaadim yeterli mi?

    Şuan 1500 tl sabit reklam, 1000-2000 tl aylık gelen reklam kazançlarımız var.

    Bir kişiyle görüşüyorum. Aile dostum.

    Aylık 1250 tl para vereceğim ona, 20 bin TL ücrete.

    Sizce bu şekilde ortaklığa gireyim mi?

    Önemli olan parayı alıp youtube işim ve satış işlerimden de para kazanmak.

    Yani ortak alma, kazan demeyin. Toplu parayla yine gelir arttıracağım.
    Alacağım parayla yine kazanç bekliyorum. (5000 TL+)
  • 15-10-2019, 19:44:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence nakit para çok daha mantıklı, aylık 1250 TL verdiğiniz ücreti çıkartabilirsiniz ama 20 bin nakiti bir anda o sayfa kazandırmaya bilir. Nakitle yeni bir iş fikri ayrıca güzel ve mantıklı..
  • 15-10-2019, 19:44:30
    #3
    Ortaklık iyi birşey olsa iki erkek bir kadın alırdı derler.
  • 15-10-2019, 19:46:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    FaikEmreYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence nakit para çok daha mantıklı, aylık 1250 TL verdiğiniz ücreti çıkartabilirsiniz ama 20 bin nakiti bir anda o sayfa kazandırmaya bilir. Nakitle yeni bir iş fikri ayrıca güzel ve mantıklı..
    1 sayfa yok, 6 sayfa var.

    Nakit parayla yeni işlerime aktaracağım işlerden de para kazanacağım. Yeni iş değil aslında yine aynı işi ilerleteceğim



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortaklık iyi birşey olsa iki erkek bir kadın alırdı derler.
    Ortak dediğim yatırım ortağı. Zaten işler kendi kendine yapılıyor, ortağıma sadece parasını ödeyeceğim aylık tabi aylıkta yatırımın yarısı onda olacak
  • 15-10-2019, 19:47:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sayfa yok, 6 sayfa var.

    Nakit parayla yeni işlerime aktaracağım işlerden de para kazanacağım. Yeni iş değil aslında yine aynı işi ilerleteceğim
    Tamam işte mantıklı olanda o hocam, şuanda mevcut yatırımınızla ayda 3 bin kazandıran sisteme 20 bin yatırım yapınca belki de 6 bin kazanacaksınız. 1.250 düşersen yine güzel kar bırakıyor
  • 15-10-2019, 19:48:48
    #6
    20K yatırım iyi olurdu 5K reklam verirsiniz belki daha fazla, gelirlerin artar bir yandan sabit 1250 vermeye devam edersin akrabaya
  • 15-10-2019, 19:53:26
    #7
    hocam ortaklıktan uzak durun. yani bugüne kadar ortak iş yapıpda başı yanmayanı görmedim. az önce eve gelmeden bi arkadaşa uğraşım 150binlira takmış arkadaşa.
  • 15-10-2019, 19:55:56
    #8
    1.250 tl yi kaç ay vereceksiniz belli mi?
    Kredi cekseniz daha mantıklı olur gibi.
  • 15-10-2019, 19:56:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ortaklıktan uzak durun. yani bugüne kadar ortak iş yapıpda başı yanmayanı görmedim. az önce eve gelmeden bi arkadaşa uğraşım 150binlira takmış arkadaşa.
    Hocam parayı alan ben olacağım için zarara uğramam.

    Sistem belli bende reklam para getiriyor. Tek isteğim bu parayı biriktirip kendim mi işe gireyim yoksa ortakla süreci hızlandırayım mı

    Siz olsanız ne yapardınız seklinde bi soru aslında