arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ortaklıktan uzak durun. yani bugüne kadar ortak iş yapıpda başı yanmayanı görmedim. az önce eve gelmeden bi arkadaşa uğraşım 150binlira takmış arkadaşa.
Hocam parayı alan ben olacağım için zarara uğramam.

Sistem belli bende reklam para getiriyor. Tek isteğim bu parayı biriktirip kendim mi işe gireyim yoksa ortakla süreci hızlandırayım mı

Siz olsanız ne yapardınız seklinde bi soru aslında