• 14-10-2019, 17:11:23
    #19
    Pişirme konusunda zaten detaylı bilgilendirme yapılmış bu ürünler lezzet olarak diğer deniz ürünlerine benzemez pişirilme şekli kendine has lezzetini ya daha iyi yapar ya da daha kötü yapar bu nedenle ustasının elinden yemek önemlidir bu ürünleri ilk defa deneyecekseniz kesinlikle eş dost akraba ortamında yemeyin bu hatayı ben karideste yaptım kendi damak tadlarına göre pişirdikleri için uzun bir süre tekrar karides denememiştim karides ve kalamar konusunda İzmir Narlıdere Sahil Evlerinde Taka balık evi bulunmakta gerçekten çok lezzetlidir yolunuz düşerse oraya uğramanızı tavsiye ederim
  • 14-10-2019, 17:11:56
    #20
    Ahtapot güzel yerde yenmelidir, her yer güzel yapamaz.
    Kalamar harikadır. Onunda yenileceği yer önemlidir. Her yerde yenmez.
  • 14-10-2019, 17:12:42
    #21
    İstakoz yemedim onun yerine karides yedim. Fazla kaçırırsan direk namluya barut
  • 14-10-2019, 17:14:03
    #22
    karides iyidir gerisi fasa fiso 😂
  • 14-10-2019, 17:20:43
    #23
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yiyen var mı? Nasıl

    Tadı neye benziyor

    *Ahtapot, Kalamar, Istakoz vb. :?

    Kalamar favorim... Yengecte ozeldir.
  • 14-10-2019, 17:23:06
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Çok lezzetli. Macrocenter da 30 TL'ye ahtapot salatası bulabilirsin. Hepsi ayrı ayrı güzel. Türkiye dışında da genel olarak çok uygun fiyatlara bulunuyor
  • 14-10-2019, 17:28:12
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstakoz yemedim onun yerine karides yedim. Fazla kaçırırsan direk namluya barut
    Doğrumu acaba 😁
  • 14-10-2019, 17:30:02
    #26
    yemeyende mi var?
  • 14-10-2019, 17:31:15
    #27
    Ahtapot iyidir, iyi