• 13-10-2019, 18:41:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, adak adadık bu eti 3 4 saatlik yola kargo ile göndermek istiyoruz bir kısmını forumdan bir arkadaşa göndereceğiz. Bunu en sağlıklı nasıl gönderebilirim?
  • 13-10-2019, 18:42:26
    #2
    Vakumlama poşetlerinde havası alınmıi şekilde gönderebilirsiniz.
  • 13-10-2019, 18:43:49
    #3
    Kavurma yapıp vakumlatın en sağlıklı yöntem bu pişmeden göndermeniz sıkıntı yaratır.
  • 13-10-2019, 18:45:08
    #4
    güzelce vakumluyorsunuz hocam en az 1 gün buzlukta kalsın, sonrasındada köpügün içerisine plastik buz torbalarından koyun Samsun'dan Balıkesir'e et, çökelek v.s gönderdim inan buzlar bile erimemişti
  • 13-10-2019, 18:48:57
    #5
    Hocam 1 ay önce yaklaşık 20 kilo civarında kurbanlık eti rahatlıkla ve hiç sorun yaşamadan 15 saat boyunca farklı bir şehre götürdüm. Nasıl diye soracak olursanız, Balıkçılarda bulunan Strafor kutulardan alarak bir gün öncesinde yaklaşık 20 30 tane küçük büyük pet şişeye su doldurup dondurdum altlarına üstlerine bu buzları koyarak bu şekilde götürdüm. Buna ek olarak da 1 defa bir buz alımı gerçekleştirdim bir marketten ekleme yaptım hala buz gibiydi.
  • 13-10-2019, 18:53:09
    #6
    Vakumlatıp gönderebilirsin.
  • 13-10-2019, 18:55:34
    #7
    Karton köpükler ile durur. Birde buz torbaları oluyor onlardan atın. Zaten yaz dönemi bitti 3-5 saatte olmaz bir şey
  • 13-10-2019, 19:14:57
    #8
    Kargo firması yerine şehirler arası otobüs ile gönderin. Kargo 1 güne gidiyorsa otobüs normal sefer süresinde gidiyor.
  • 13-10-2019, 19:16:48
    #9
    ister pişirip yollayın istersenizde şöyle yapın derin dondurucunuz varsa 2-3 gün şoklamada kalsın sonra sorunsuz yollarsınız 8 saatlik yolda denedi tanıdığım sorunsuzdu