Merhaba,
Bir arkadaşım var ve uzun zamandır yazılımla ilgileniyor. Davetiye hakkım olmadığını fark ettim, davetiye hakkı olan birisi yardımcı olabilir mi? Foruma katkısı olacağını düşünüyorum.
Davetiye hakkı olan var mı?
10
●532
- 12-10-2019, 01:31:11Hocam sanmıyorum. Kendisine kefilim zaten maddi açıdan da durumu iyiAeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2019, 01:32:08Üyeliği durduruldu@Coskun; abi bu konuyla alakalı açıklama yaptı. Satmadığın sürece faydalı olacak birisine vermende mahsur yok fakat aklıma takılan birşey var bu adam 2016 üyesi ve ilk konusu bu? @Regex; Abi bir bakarmısın senden ricam.AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2019, 01:33:41Uzun zamandır aktif değildim. Arkadaşımla r10 konusu açıldığında üyeliğim olduğunu hatırladım o yüzden kaynaklanıyorWebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2019, 01:35:56Vermekte bir sorun yok ki, verdiğim şahıs ceza alırsa aynı ceza banada işleyecek. Dediğiniz gibi ilk konusu buWebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2019, 01:49:56Üyelik paylaşımı yasak.manas1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle