Merhaba,

Bir arkadaşım var ve uzun zamandır yazılımla ilgileniyor. Davetiye hakkım olmadığını fark ettim, davetiye hakkı olan birisi yardımcı olabilir mi? Foruma katkısı olacağını düşünüyorum.