• 11-10-2019, 18:33:40
    #1
    Merhabalar, sizce macbook pronun 13 inçli touch barlı modelini mi almalıyım touch barsız modelini mi? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Aklımda Macbook air 2018 modelide var ama ilerde montaj yapma ihtimalimi göz önünde bulundurarak pro almayıda düşünüyorum. Aklım çok karıştı.
  • 11-10-2019, 18:35:32
    #2
    Bence TouchBar için o kadar fiyat farkı fazla hiç gerek yok.
  • 11-10-2019, 18:48:20
    #3
    Touchbar yerine daha yüksek bir donanım daha çok işinize yara. Fiyat farkını donanım için kullanın bence.
  • 11-10-2019, 18:48:40
    #4
    Biri süper diğeri daha da süper, imkan varsa daha da süperi almak daha süper
    Şaka bir yana; ikisi de iş yapar çok fazla takılmayın.
    Sevgiler.
  • 11-10-2019, 19:31:18
    #5
    Touchbar gereksiz bir özellik gibi geliyor bana.
  • 11-10-2019, 20:26:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Touchbar gündelik kullanımda kolaylık sağlayabiliyor. Video/film izlerken kaçıncı dakikada olduğunu kaç dakika kaldığını görebiliyorsun. iPhone cihazın varsa gelen aramalar olduğunda onaylama reddetme gibi işlemleri gerçekleştirebiliyorsun. Bazı destek veren uygulamaların kısayollarını kullanmak ise keyif verici. İmkanın varsa touchbar modelini al touchbarsız macbooklara göre daha işlevsel.
  • 29-10-2019, 21:22:37
    #7
    2019 Touch Bar'lı pro'yu aldım... sizde son durum nedir?
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Touchbar gereksiz bir özellik gibi geliyor bana.
  • 29-10-2019, 21:23:36
    #8
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 Touch Bar'lı pro'yu aldım... sizde son durum nedir?
    Daha almadım ocak ayı gibi almayı düşünüyorum
  • 29-10-2019, 21:26:09
    #9
    Geçen Vatan'da indirim vardı hocam oradan aldım ben de. MacBook Pro alanlara iPod touch hediye ediyorlardı. 1000 TL'den onu satarsam cihaz 7700'e gelmiş gibi olacak yani. 1111 indirimlerine dikkat edin belki güzel bir indirim yakalayabilirsiniz. hayrlısı olsun
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha almadım ocak ayı gibi almayı düşünüyorum