Bana ne kalır? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bana ne kalır?
11
●
500
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bana ne kalır?
1
2
10-10-2019, 12:49:37
#10
WalterTrade
diray67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.smmmharunyildiz.com/kdv-...isi-hesaplama/
aaahh kalbimmmm
10-10-2019, 13:03:47
#11
diray67
phpbot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aaahh kalbimmmm
Maalesef öyle hocam
Devlet bildiğin ortak oluyor
10-10-2019, 13:16:42
#12
AliYucel
Burda yanlış olan gelir vergisi hesaplaması gelir vergisi yıl sonunda giderler çıkarıldıktan sonra hesaplanmalı. Her işlem kazancında hesaplamaya kalkarsan vergi tabi çok görünür.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler