• 07-10-2019, 23:26:49
    #1
    Ama bende kart yok nasıl yapabilirim? Kredi kart bir seferlik kullanma şansım var mı birinin HAVALE YAPACAĞIM OLMUYOR
  • 07-10-2019, 23:27:30
    #2
    @mener;
    @mikbalavseren;
  • 07-10-2019, 23:29:08
    #3
    Hocam kartınız yok 40 Ticareti nasıl yaptınız? Elden mi aldınız parayı?
  • 07-10-2019, 23:31:23
    #4
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mener; komisyonsuz olarak yardımcı olabilir.
  • 07-10-2019, 23:31:45
    #5
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kartınız yok 40 Ticareti nasıl yaptınız? Elden mi aldınız parayı?
    Hesap kartı vardır internet üzerinden alışveriş yapmaya elverişli olmayan ?
  • 07-10-2019, 23:32:44
    #6
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kartınız yok 40 Ticareti nasıl yaptınız? Elden mi aldınız parayı?
    İninal papara kart ve işbankasi hesabım var internet bankacılığı işlem kapalı ve sınırlı sadece hesap kartı
  • 07-10-2019, 23:34:16
    #7
    MaitreyaXayah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap kartı vardır internet üzerinden alışveriş yapmaya elverişli olmayan ?
    İnternet üzerinden alışveriş yapmaya elverişli olmayan hesap kartını da ilk defa sizden duyuyorum. İninal papara enpara dahil her çeşit hesap kartını kullandım. Nasıl para alıyor gönderebiliyorda internet üzerinden alışveriş yapmaya elverişli olmuyor?
    Kapalı olabilir, buraya konu açmak yerine müşteri hizmetlerini arayıp açtırsın çok mu zor?



    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İninal papara kart ve işbankasi hesabım var internet bankacılığı işlem kapalı ve sınırlı sadece hesap kartı
    Hocam her hangi birinin müşteri hizmetlerini arayıp internet bankacılığını açtırsanıza burda zaman kaybedeceğinize.
  • 07-10-2019, 23:36:19
    #8
    papara kuallanıyorsanız kart talebinde bulunun veya gidip satış noktalarından satın alabilirsiniz bu şekilde paparadaki parayı harcayabilirsiniz
  • 07-10-2019, 23:37:24
    #9
    gardaş iyi hoş temiz kalplisin seni seviyoruz ama cidden bu kadar çok konu açmana gerek yok başımızın üstünde yerin var ama ticaret dısında herşeyi yapıyorsun