herkese iyi akşamlar. Rx470 8gb 256 bit msi marka bir ekran kartım var bu kartı aylardır sorunsuz kullanıyordum ancak windowsun son güncellemesinden sonra ekran kartı sapıttı. aygıt yöneticisinden kontrol ettiğimde yanında ünlem çıkıyor (hata kodu 43). driveri sildim tekrar yükledim olmadı 'amdcleanuptility' ile sildim tekrar kurdum yine olmadı. daha önceden orjinal romları değiştirildiği için atikmtag-patcher ile her güncellemeden sonra normal romlarına cevriyordum şuan o dosyayı çalıştırdıgımda "driver file too large" uyarısı verıyor. orjinal romları yüklemeye calıştığımda hiç bişey olmuyor. 2 gundur başıma dert oldu.
belki gerekir diye sistem özelliklerini aşağı yazıyorum.
Sistem özellikleri:
işletim sistemi: w10 pro
ram: 8gb
işlemci: i5 7400
ekran kartı: MSI rx 470 8gb 256 bit (kırmızı olandan değil beyaz renkli olandan)
anakart: MSI z270 sli plus
powersupply: everest 1650w
ekran kartı sorunu
0
●91