Adamlar artık kargoların parçalanmış haliyle alıcıya ulaşmasını benimsemişler ki taşıma güvencesinde + para alıyorlar. Yani şöyle biz kargonuzu atmayacağız ama şu kadar ücret karşılığındaya çevirmişler olayı. Adamlar kendi ettikleri mağduriyetleri bile ücrete çevirmişler. Sizce böyle saçma bir durum normal mi? hem ücret alıcam birde taşıma güvencesi bilmem ne bunlara para eklicem.
NOT: ücret hesaplama sayfasını kaldırmışlar ancak taşıma güvencesi parası hala alınmaya devam ediyor. yani bu bir tek bana mı tuhaf geliyor onu merak ediyorum.