• 30-09-2019, 16:54:31
    #1
    merhaba arkadaşlar bir sorum olucak ben eksiup.net'i aldım ve buraya bir dosya indirme sitesi açmayı düşünüyorum yani windows isoları oyunlar çeşitli programlar vs. Açtığımda eksiup.com alan adı ( marka tescilli ) herhangi bir yaptırım uygulayabiliyormu. yani çok saçma geliyor sonuçta bi resim yükleme sitesi açmıyoruz dosya indirme sitesi açacagız aldığım alan adını kullanamamak da saçma geliyor bana. Bu konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yorum yazabilirmi
  • 30-09-2019, 16:58:13
    #2
    marka patenti mevcut ise, ve aynı faaliyet kolu üzerinde işlem yürütüyorsanız firma haklı olur.

    misal abc temizlik firması abc.com 'u kullaniyor ama birisi gelip abc.net diye mesela forum sitesi açti diyelim farklı sektörlerde oldugu için sorun olmuyor diye biliyorum ama ikiside aynı sektörde olsaydı ssorun olurdu

    yanliş bilgilendirme yapmak istemem ama hatırladığım kadarı ile bu şekilde işleyiş görüyorlardı sonrasında bir değişme olmadı ise
  • 30-09-2019, 16:59:35
    #3
    bende öyle düşünüyorum yorumunuz için çok teşekkür ederim
  • 30-09-2019, 17:00:20
    #4
    Hocam senin iş biraz bmw araba satmıyorum 2. el parça satıyorum bmwparca.net domaini alabilirime dönmüş.

    Boşa alma indirme - yükleme farketmez domain uzantısının .net uzantısını almışsın, etik değil.
  • 30-09-2019, 17:02:28
    #5
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin iş biraz bmw araba satmıyorum 2. el parça satıyorum bmwparca.net domaini alabilirime dönmüş.

    Boşa alma indirme - yükleme farketmez domain uzantısının .net uzantısını almışsın, etik değil.
    etik olmadığının farkındayım. ve ayriyetten dosya indirme yükleme değil program indirme sitesi gibi olacak
  • 30-09-2019, 17:06:43
    #6
    TardisX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etik olmadığının farkındayım. ve ayriyetten dosya indirme yükleme değil program indirme sitesi gibi olacak
    Bence alma derim marka tescili felan varsa uğraşır durursun.

    Yok en fazla param gider dersen, al dene tamamen, şans işi.
  • 30-09-2019, 17:10:24
    #7
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence alma derim marka tescili felan varsa uğraşır durursun.

    Yok en fazla param gider dersen, al dene tamamen, şans işi.
    dün almıştım şimdi fakat yinede bi avukatlar ile görüşmem gerekli
  • 30-09-2019, 17:14:30
    #8
    Karşı tarafın markası hangi sınıfta tescilli yazar mısınız ?
  • 30-09-2019, 17:17:43
    #9
    Siz de eksidown gibi bir isim kullanabilirsiniz. Buradaki eksi ne anlama geliyor hala anlamış değilim.