• 30-09-2019, 13:39:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamünaleyküm, Kahveciler Özkan adında birisi var mı forum da acaba?

    Hesabıma para göndermiş, ama hiçbir bilgim yok.
  • 30-09-2019, 13:41:37
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Kahveciler Çarşısı'ndaki Özkan ağabeyimiz göndermiş parayı, az önce kendisine sordum...
  • 30-09-2019, 13:42:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahveciler Çarşısı'ndaki Özkan ağabeyimiz göndermiş parayı, az önce kendisine sordum...
    Namık Kemal mi?
  • 30-09-2019, 13:43:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bilginiz dahilinde değilse bankayı arayıp parayı iade etmelerini söyleyin.
  • 30-09-2019, 13:44:20
    #5
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Wypn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Namık Kemal mi?
    Yok, Ankaralı Namık...
  • 30-09-2019, 13:50:12
    #6
    Doğru karakoye 😁
  • 30-09-2019, 13:54:17
    #7
    Adam doğru düzgün bir soru sormuş hemen saçma sapan mesajlar gelmeye başlamış.
  • 30-09-2019, 14:37:28
    #8
    CaSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam doğru düzgün bir soru sormuş hemen saçma sapan mesajlar gelmeye başlamış.
    Sırf bu yüzden ciddiyetle konu açmaya korkar olmaya başladık