merhaba arkadaşlar php kodlama bilgisi öğrenmek istiyorum teamspeak3 web panel nasıl yapıyorlar destek çıkıcak veya öğreticek varmı cidden öğrenmeyi çok istiyorum.
veya verebilicek varsa güzel olur ama kodlamayı öğrenmek daha çok isterim.
teamspeak 3 panel nasıl kodlanıyor ?
2
●209
- 28-09-2019, 00:14:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 28-09-2019, 00:22:57Üyeliği durduruldu
- 12-02-2020, 13:22:13Merhabalar özelden wp numaramıza yazarsanız size yardımcı oluruz whmcs modullu ts paneldir