• 08-09-2019, 21:10:39
    #1
    Kardeşim bu sene kazandı da akademik takvimi tam anlamadık. 16 sında ders kayıtları var ama daha ilk senesi. Şimdi hazırlık okuyacak mı ders kaydı yapacak mı? İlk sene olduğu için dersler standart olacakta danışman direk onaylayacak mı? E-devletten kayıt yaparken hazırlık okumak istemiyorum işaretledi. Yine de sınava girecek mi vs vs bilgilendiriseniz sevinirim
  • 08-09-2019, 21:21:42
    #2
    Öğrenci işlerini arayıp bilgi alabilirsiniz
  • 08-09-2019, 21:23:45
    #3
    benim ufak birader okuyor ama. kendisi burda değil. bilgi alıp yazarım hocam müsait bir zamanda