• 06-09-2019, 14:25:31
    #1
    bir ay önce falan instampro 6 aylık lisansını pcmde aktif etmişim ama 1 kere açtım daha da açmadım boşu boşuna duruyor bunu satabilir miyim buradan legal midir ?
  • 06-09-2019, 14:26:22
    #2
    Satarsın
  • 06-09-2019, 14:42:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Satarsın, alacak kişi çıktıktan sonra @Slash; lisans değişimini yapar.
  • 06-09-2019, 15:51:14
    #4
    Evet tabiki devredebilirsiniz hizmet konumuzda belirttik

    VOG-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi