• 30-08-2019, 23:15:42
    #1
    Konya genelinde internet yavaşmış galiba ?


    Anlık değerlerim bu şekilde yaklaşık 3 saattir böyle internet, oturduğum bölgede herkes'de bu sorun varmış.
  • 30-08-2019, 23:17:27
    #2
    Sanırım tüm Türkiye'de var aynı sorun. İki gündür bende de çok kötü
  • 30-08-2019, 23:18:30
    #3
    Bende de aşırı kötü.
  • 30-08-2019, 23:19:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Rusya ile siber savaş var şu anda hatlar kullanılıyor.Bilgi nerden diye sorarsanız ; dw
  • 30-08-2019, 23:20:30
    #5
    Antalya'da sabahtan akşama kadar öyleydi sonra düzeldi. Evet bakım çalışması varmış.



    aLara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya ile siber savaş var şu anda hatlar kullanılıyor.Bilgi nerden diye sorarsanız ; dw
    Ne için savaş ve kimle, kim savaşıyor?
  • 30-08-2019, 23:25:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalya'da sabahtan akşama kadar öyleydi sonra düzeldi. Evet bakım çalışması varmış.





    Ne için savaş ve kimle, kim savaşıyor?
    http://www.parsecuremap.com RDP saldırılar çıkıyor bunlarda baz istasyonundan çıkmakta.Savaşın detayını deep web'den tor wiki den parsecure diye aratıp giden atakların uzantılarına bakabilirsiniz hep türk telekom.Türkiye target olarak en başta.
  • 30-08-2019, 23:28:07
    #7
    aLara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.parsecuremap.com RDP saldırılar çıkıyor bunlarda baz istasyonundan çıkmakta.Savaşın detayını deep web'den tor wiki den parsecure diye aratıp giden atakların uzantılarına bakabilirsiniz hep türk telekom.Türkiye target olarak en başta.
    Çin'de başladı ataklara hemde acayip bastırıyor.
  • 30-08-2019, 23:31:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin'de başladı ataklara hemde acayip bastırıyor.
    bende limitsiz hat var çıkabilirim aslında ufak bir packet storm ile ama katılmıyorum savaşlara.ABD'deki bankalar 3 veya 4 gbit juno saldırılarıyla düşüyordu 1 veya 2 sene önce.