Antalya'da sabahtan akşama kadar öyleydi sonra düzeldi. Evet bakım çalışması varmış.
Ne için savaş ve kimle, kim savaşıyor?
http://www.parsecuremap.com RDP saldırılar çıkıyor bunlarda baz istasyonundan çıkmakta.Savaşın detayını deep web'den tor wiki den parsecure diye aratıp giden atakların uzantılarına bakabilirsiniz hep türk telekom.Türkiye target olarak en başta.
http://www.parsecuremap.com RDP saldırılar çıkıyor bunlarda baz istasyonundan çıkmakta.Savaşın detayını deep web'den tor wiki den parsecure diye aratıp giden atakların uzantılarına bakabilirsiniz hep türk telekom.Türkiye target olarak en başta.
bende limitsiz hat var çıkabilirim aslında ufak bir packet storm ile ama katılmıyorum savaşlara.ABD'deki bankalar 3 veya 4 gbit juno saldırılarıyla düşüyordu 1 veya 2 sene önce.