Merhaba, aramızda doktor var mı? Boyun röntgeni çektirdim ortopedi doktoru boyun düzleşmesi başlangıcı dedi. Ama internetten bakıyorum düz boyunlu hastaların hepsinin boynu benim gibi. Başlangıcı değil de sanki dümdüz gibi duruyor.
Yukarıda gördüğünüz benim boyun röntgenim