• 30-08-2019, 22:53:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, aramızda doktor var mı? Boyun röntgeni çektirdim ortopedi doktoru boyun düzleşmesi başlangıcı dedi. Ama internetten bakıyorum düz boyunlu hastaların hepsinin boynu benim gibi. Başlangıcı değil de sanki dümdüz gibi duruyor.




    Yukarıda gördüğünüz benim boyun röntgenim
  • 30-08-2019, 22:54:05
    #2
    Kategori Moderatörü
    Bende de var herkeste olabiliyor bu çözümü yoktu sanırım
  • 30-08-2019, 23:06:14
    #3
    dostum ortopesist değilim derecesini veremem ama servikal lordoz düzleşmiş gibi duruyor
  • 30-08-2019, 23:09:26
    #4
    bende de var dümdüz olmuş benim ki , rahatsız ediyor çözümü de yokmuş tamamen eski haline dönme gibi bişey
  • 30-08-2019, 23:10:27
    #5
    özel yastıkları mevcut yatarken sadece boyun altına destek sağlamak ve pc başında sizi rahat edecek boyun destekli bir koltuk seçmeniz iyi gelicektir birde bol bol yüzme veriliyor bilginiz olsun.
  • 30-08-2019, 23:14:32
    #6
    Sırtüstü veya yüzüstü değil de yan yatarak uyumak gerekiyor. Bir de egzersizleri var ağrıyı azaltmak için. Tekrar düzelebiliyor diye duydum