Her sabah uyandığımda N11 ve Gg mağazalarımda 5-15 arası satış buluyorum.
Bu sayılır sanırım.
Uyurken Para Kazanan Var Mı?
53
●4.077
- 28-08-2019, 12:11:20
- 28-08-2019, 12:31:52kahkaha attım oyyyyhhh 😂F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2019, 15:20:26Üyeliği durdurulduSen kazanırken başkaları dakikasına 4 TL veriyorduMCA96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2019, 15:31:32Üyeliği durdurulduÖyle tabi herşey de birileri kaybediyor birileri kazanıyor 😂aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle